2013. december 30., hétfő

Adagio stóla

Karácsonyra minden családtagnak kötöttem valamit, kinek sapkát, kinek sálat, kinek más apróságot. Összesen vagy tíz dolgot kötöttem, hogy mindenkinek adhassak valamit. A legmunkásabb és egyben a legszebb darab egy stóla volt, amit anyukámnak kötöttem. Nem saját minta, viszont egy kissé átvariáltam az eredetit. A fonalat hozzá egyenesen Törökországból rendeltem, márcsak azért is mert így harmadáron juthattam hozzá (pedig az ár felét a postaköltség tette ki). Ez a fonal a Master Alpaca Fine az Ice Yarns cégtől (www.iceyarns.com). 


A mintát itt lehet megtalálni, magyarul: Katt ide
Az eredeti szerintem kissé túlságosan lyukacsos, ezért változtattam rajta.



Nagyon szép minta, akár kendőmintának is el tudnám képzelni: a stóla alsó szegélye a kendő csipkéje, a stóla alapmintája pedig a kendőtest mintája lehetne.


1 megjegyzés:

  1. Kedves Adrien!
    Gyönyörű dolgokat kötsz!!!!
    ...és külön öröm,hogy nem csak leírást adsz róluk hanem ábrákat is mellékelsz hozzá.
    Nagyon szépen köszönöm!!
    Üdv : Viki

    VálaszTörlés