2013. december 23., hétfő

Fricka kendő

Annak idején, még tavasszal sálfonalakat vettem, egyszerre többet is, mivel így akciós volt. A fonalhoz leírást is kaptam. Az első gombolyagokat még nagy kedvvel kötögettem a megadott minta szerint, viszont a harmadiknál már felmerült bennem, hogy minek is még egy ugyanolyan sál, mint az addig megkötöttek. Így félreraktam a maradék gombolyagokat. Most, több mint fél év után ismét a kezembe kerültek ezek a fonalak, és - mivel nem akartam, hogy veszendőbe menjenek - más felhasználásán kezdtem el töprengeni. 

Egy kendőre gondoltam, aminél a kendőtesthez illesztett szegélyt a sálfonal felhasználásával kötöttem. Sokkal gyorsabb, mintha a szegélyt csipkekötéssel készítettem volna. Gyakorlatilag egy este alatt kész lett a kendő, a kendőtest megkötéséhez is maradék fonalat használtam fel, így még jobban hasznosíthattam a megmaradt készleteimet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése