2014. július 15., kedd

Elinor kardigán

A webshopból, ahonnan a fonalakat rendelem, egyszerre 3-4 csomagnyit érdemes venni. Így történt, hogy az egyik rendelés során a nyári, vékony fonalak mellett egy középvastag pamutfonalat is rendeltem. Gondoltam, ha pamut, akkor biztosan nyári dolgokat lehet belőle kötni. Amikor megkötöttem belőle a kis mintanégyzetet (15x15-öst szoktam), akkor jöttem rá, hogy ez bizony remek fonal őszi kardigánokhoz, mert fantasztikusan puha, és megfelelően meleg. Sőt, még az én extra-érzékeny bőrű középső lányomnak is meg fog felelni, így némileg kiválthatóak az acril fonalak is. Ez a fonal az Alara.

A 40 dekás csomagban pont annyi fonal volt, amennyi ehhez a hosszú ujjú, hosszított fazonú kardigánhoz kellett. A kardigán kötésmintája ingyenesen elérhető a weben, már magyarul is.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése